loading...
دانلود نرم افزار و اهنگ فیلم زیر نویس فارسی وبهترین سرگرمیهای روز
صادق صابری بازدید : 147 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (1)

CyberLink-Director-Suite

Director Suite مجموعه ای از نرم افزارهای پیاده سازی ایده های خلاقانه بروی فایل های چند رسانه ای ( فیلم ها ، عکس ها ، ویدیو های خانگی ) است. این مجموعه شامل ۴ نرم افزار کاربردی PowerDirector , ColorDirector , AudioDirector , PhotoDirector که هر کدام برنده جایزه بهترین نرم افزار در زمینه های مختلف ویرایش عکس ، ویدیو ، صدا و… شده اند. نرم افزار های موجود در این مجموعه به گونه یکپارچه ای با یکدیگر کار می کنند و برای کاربران خود یک محیط مناسبی به منظور تولید محصولاتشان فراهم می سازند.
در این مجموعه نرم افزار ابزار قدرتمندی برای ویرایش عکس و ویدیو ، میزان درجه بندی رنگ و تولید صدا تعبیه شده است. ویرایش ویدیوها با قدرتمند ترین ابزار و ساخت تصاویر شاهکار و به تصویر کشیدن کیفیت رنگ سینمایی از جمله قابلیت های بلقوه ای این مجموعه محسوب می شود. این مجموعه بروی سیستم عامل های Microsoft Windows 8/8.1, 7, Vista قابل نصب و اجرا می باشد.

نرم افزار PowerDirector : نسخه جدید این نرم افزار با پشتیبانی ویرایش بوسیله ۴ دوربین برای وارد کردن ، Sync و تنظیم آسان تر فایل های ویدیویی طراحی شده است. همچنین یکی دیگر از قابلیت های اضافه شده به این نرم افزار امکان تولید ویدیوهای متحرک سه بعدی از فایل های تصویر و ویدیویی می باشد.

نرم افزار PhotoDirector : این نرم افزار در واقع یک ابزار کاملا حرفه ای و کاربردی برای عکاسان حرفه ای با ترکیب تمامی قابلیت های در قالب یک جریان کاری منفرد می باشد. مدیریت همه جانبه تصاویر ، تنظیم و ویرایش کامل خلاقانه تصاویر از جمله امکانات دیگر این نرم افزار محسوب می شود.

صادق صابری بازدید : 88 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)


برنامه Global Mapper 16.0.7 Build 121814 یکی از برنامه های پرکاربرد در علوم نقشه برداری و GIS است. این برنامه کاربرد آسانتری نسبت به سایر برنامه های نقشه برداری و GIS دارد. این نرم افزار توسط شرکت Global Mapper طراحی شده است.

Global Mapper

صادق صابری بازدید : 115 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

O-O SafeEraseO&O SafeErase Professional 8.0 Build 70 یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند برای حذف اطلاعات حساس می باشد که اطلاعات پاکسازی شده، توسط نرم افزارهای ویژه بازیابی نیز قابل بازگردانی نخواهند بود. با استفاده از این نرم افزار می توانید با چند کلیک اطلاعات و فایل های خود را برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز حذف کنید. این نرم افزار، فایل ها را به صورتی پاک می کند که افراد غیر مجاز هیچ شانسی برای بازگردانی فایل های قدیمی و سوء استفاده از ان ها نخواهند داشت. با پاکسازی این نرم افزار، تمام فایل ها، تنظیمات، برنامه ها و سیستم عامل حذف می شوند، به طوری که بازیابی غیر ممکن خواهد بود. همچنین این برنامه قادر است تمامی اطلاعات پارتیشن کامپیوتر را بدون رسانه بوت حذف کند. پس از راه اندازی مجدد سیستم، فرآیند حذف به صورت خودکار آغاز می شود. سیستم گزارش های پیشرفته و مدیریت لیست ها برای روش حذف چندباره نیز از دیگر ویژگی های این نرم افزار می باشد. همچنین O&O SafeErase قادر است تا تمامی اطلاعات ذخیره شده در مرورگر مانند کوکی ها، اطلاعات فرم ها و تاریخچه اینترنت را به صورت کامل و یا جداگانه حذف کند. پس از حذف، هیچ کس نمی تواند به 

صادق صابری بازدید : 106 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

ooVoo

ooVoo 3.6.6.26 Final نام محصولی جدید برای ارتباطات صوتی و تصویری در بستر اینترنت است. به راحتی می توان با دوستان از طریق این مسنجر ارتباط صوتی و تصویری برقرار کرد ؛ امکانات این ابزار به چند شکل تقسیم شده است ؛ در حالت رایگان کاربر می تواند همزمان با 6 کاربر دیگر ارتباط برقرار کند ولی اگر بخواهد امکانات بیشتری از این محصول داشته باشد می بایست حتما هزینه ای را پرداخت نماید البته این مورد به هیچ وجه ربطی به کرک ندارد و نمی توان این هزینه ها را با کرک یا ترفند دیگری جبران کرد. قابلیت هماهنگی با سیستم های دیگر ، ضبط صداها و تصاویر رد و بدل شده ، حالت Full Screen برای نمایش هرچه بهتر تصاویر و امکان چت به صورت متنی و ارسال فایل هم از دیگر امکانات این مسنجر به شمار می روند. ooVoo از یک واسط کاربری جذاب هم بهره می برد که کار با نرم افزار را فوق العاده آسان می کند. البته کاربرانی که می خواهند از سرویس های این پیام رسان استفاده کنند حتما بایستی در سایت این شرکت 

صادق صابری بازدید : 571 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی The Floor is Jelly برای PC

 

The Floor is Jelly PC-ALiAS

چه کسی بوده که تاحالا رویای استخری پر از ژله را ندیده باشد و در آن شنا نکرده باشد؟ در برخی از ما این رویا هیچ موقع نمرده است. برخی از ما هنوز هم رویا داریم که چی می شد همه ی خیابان ها از ژله بودند؟ و یا قاره ها؟ جهان!!!؟ بازی زمین ژله ای است روایت دنیایی را دارد که از ژله ساخته شده و تنها هدف آن سرگرمی شما می باشد. دیگر به دیوارهای سنگین و سخت خداحافظی بگویید و رویای خود را در دنیایی به دور از قوانین نیوتون فرض کنید! دنیای شما آماده است به سمت آن بشتابید.

صادق صابری بازدید : 423 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Spintires برای PC

 

Spintires-CODEX

بازی Spintires یک بازی جدید در سبک رانندگی ماشین های سنگین توسط کمپانی Oovee team طراحی و روانه بازار شد . در بازی Spin Tires باربری با کامیون های سنگین و غول پیکر به خوبی شبیه سازی شده و باید سعی کنید ماموریتهای مختلفی که به شما محول می شود در کوتاهترین زمان ممکن به پایان برسانید و وارد مرحله های بعد شوید . اب و هوا یکی از ارکان اصلی بازی SpinTires است که روی شیوه رانندگی شما تاثیر خواهد گذاشت و در هوای بارانی باید احتیاط لازم را با توجه به اینکه ماشین سنگین است و احتمال سر خردن و چپ کردن آن وجود دارد به خرج دهید.

صادق صابری بازدید : 154 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

Becky Internet Mail 2.65.06 – مدیریت ایمیل ها

Becky Internet Mail 2.65.06 نرم افزار مدیریت ایمیل، این نرم افزار از سال ۱۹۹۶ که برای نخستین بار عرضه شد، همواره به عنوان یکی از مفید ترین نرم افزارهای رایگان مدیریت دریافت و ارسال ایمیل مورد استفاده کاربران قرار گرفته است، شرکت سازنده این برنامه با توجه به نظرات کاربران این برنامه را مطابق با خواسته‌های آنها تغییر و توسعه داده است، Becky! Internet Mail قادر به جوابگویی خواسته‌های شما از یک برنامه مدیریت ایمیل می‌باشد. نرم افزار Becky Internet Mail ابزاری قدرتمند در زمینه مدیریت ارسال و دریافت ایمیل محصولی از شرکت RimArts می‌باشد. به وسیله این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا بر سرویس‌های مختلف EMail ای که در آن عضو می‌باشند مدیریت کنند. در این نرم افزار می‌توان به راحتی بر نامه‌های دریافتی و ارسالی را مدیریت نمود. در این نرم افزار می‌توان برای نامه‌های ارسالی قالب‌های مختلفی را تعیین نمود و نامه‌ها را با قالب‌های مختلف و زیبا ارسال نمود. شما می‌توانید نه تنها صندوق‌های پستی مختلف، همچنین به ایجاد پروفایل‌های متعدد برای هر صندوق پستی بپردازید. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد چنانچه دارای یک لپ تاپ هستید و در مکان‌های مختلف ارتباط اینترنتی شما سرعت‌های مختلفی دارد در هر مکان بسته به سرعت از Profile مربوط به همان مکان استفاده کنید.

صادق صابری بازدید : 223 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود Aptana Studio 3.4.2 نرم افزار طراحی وب

Aptana Studio 3.4.2 نام نرم افزار رایگان و کارآمدی است که یکی از بهترین ابزار‌های طراحی وب به شمار می‌رود. اگر از ابزارهای سنتی و قدیمی‌مانند Adobe Dreamweaver و Front page خسته شده‌اید و به دنبال ابزاری کارآمدتر هستید ما نرم افزار کاملا رایگان و اپن سورس آپتانا استودیو را معرفی میکنیم . برای مشاهده امکانات بهترین برنامه طراحی سایت به ادامه مطلب مراجعه کنید .

صادق صابری بازدید : 160 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

R-Drive Image 5.3 Build 5303 + Portable – بکاپ گرفتن از رایانه

R-Drive Image 5.3 Build 5303ابزاریست برای گرفتن پشتیبان از کامپیوتر.با استفاده از این نرم افزار میتوانید نصب و را اندازی یک سیستم راحت تر و سریعتر انجام دهید.بخصوص در شبکه‌ها و کافی نت و هر جایی که چند سیستم با مشخصات همسان وجود داشته باشد میتوان با نصب ویندوز و برنامه‌های جانبی و تنظیمات شبکه و… بر روی یکی از سیستم‌ها و image گرفتن از آن مراحل نصب را در بقیه سیستم‌ها از طریق image انجام دهیم تا در وقت خود صرفه جویی نماییم. در ضمن میتوان به راحتی از فایهای خود ایمیج بگیرید و یا انها را در به راحتی رایت نمایید ومیتوان از‌هارد دیسک و از پارتیشن‌های مختلف ایمیج تهیه نمود برای ایمیج گرفتن از ویندو و برگرداندن ویندوز در کوتاه ترین زمان ممکن میتواند مفید واقع شود و برای گرفتن ایمیج هیچ نیازی به توقف در کارهای دیگر نمی‌باشد و مستقیما بدون ذخیره کردن ان (on the fly) میتوانید در هر گونه از وسایل مجود مانند D-R(W)/DVD, Iomega Zip or Jazz disks ذخیره نمایید .

صادق صابری بازدید : 161 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)


z_o_o_ms File & Image Uploader 6.8.0 آپلود فایل به روی 250 سرور رایگان

z_o_o_m’s File & Image Uploader 6.8.0یک برنامه جدید که مورد نیاز همه است که به شما کمک میکند بدون استفاده از مرورگر و اتلاف وقت بصورن آنی فایل خود را در بیش از ۲۵۰ سرور رایگان و مشهور اپلود کنید. جامع ترین و بهترین برنامه در نوع خودش با پشتیبانی از بیش از ۲۵۰ سرور قوی و مختلف که شما میتونید یک فایل خود را مانند نرم افزار و عکس در چندین سرور بصورت همزمان با سرعت بالا و بدون هیچ تبلیغی خیلی اسان اپلود کنید.

صادق صابری بازدید : 215 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

Salfeld Child Control 2014 14.613 – کنترل فرزندان در استفاده از کامپیوتر

Salfeld Child Control 2014 14.613 امروزه با وجود افزایش نفوذ اینترنت در میان جامعه و گسترش سطح دسترسی‌ها بسیاری از والدین همیشه نگران این نکته هستند که بتوانند فرزندان خود را به طور کامل مدیریت کنند. نه تنها اینترنت بلکه خود سیستم‌های رایانه ای هم می توانند گاهی به جای مفید بودن نتیجه عکس داشته باشند و گاهی هم مضر شوند. اینجاست که اکثر خانواده‌ها بر این عقیده هستند که اگر بتوان فرزندان را به شکل‌های مختلف مدیریت نمود می توان جلوی منحرف شدن آن‌ها را هم گرفت ؛ ابزارهای مختلفی وجود دارند که هریک بسته به نیاز قابلیت‌های مختلف را ارائه می دهند. برای نمونه نرم افزاری به نام Salfeld Child Control قادر است تا فرزندان را از دسترسی به قسمت‌های مختلف در اینترنت و همچنین یک سیستم رایانه ای باز دارد

صادق صابری بازدید : 177 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)
Quickn Easy Web Builder 2.2.2 – طراحی وب سایت آسان

Quickn Easy Web Builder 2.2.2 این نرم افزار یک ویرایشگر HTML، نیست! شما می‌توانید بصری (WYSIWYG) ایجاد وب سایت خود را با استفاده از کشیدن و رها کردن. محل اشیاء (متن، خطوط، تصاویر، اشکال، اسلاید، گالری عکس، فرم و غیره) در هر نقطه بر روی صفحه (پیکسل کامل پوسته). حالا شما می‌توانید وب سایت‌های شگفت انگیز بدون نیاز به یادگیری HTML ایجاد کنید! مانند نشر رومیزی برای وب! ایجاد وب سایت‌ها به آسانی کشیدن و رها کردن است.

صادق صابری بازدید : 148 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

Calibre 1.35.0 Final + portable مدیریت کتاب های دیجیتالی

نرم افزار Calibre 1.35.0 Final جهت مدیریت کتابهای الکتریکی طراحی شده است که با داشتن نرم افزار Calibre می‌توانید از کتاب خواندن لذت ببرید و دیگر خسته نشوید زیرا محیط زیبا و متنوع این برنامه و همچنین زمینه مناسب برای خواندن کتاب یکی از مهمترین اصول در کتاب خوانی الکتریکی است که در این برنامه به صورت حرفه ای گنجانده شده ایت با داشتن این برنامه شما میتوانید به راحتی کتاب‌هالی خود را با توجه به موضوع , تاریخ یا هر چیز دیگر طبقه بندی کنید . پیشنهاید میکنم این نرم افزار محبوب کتاب خوان‌ها را از دست ندهید.

صادق صابری بازدید : 128 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

NewFileTime 2.35 x86/x64 تغییر زمان ایجاد پوشه ها و فایل ها

NewFileTime 2.35 نرم افزار کم حجم و ساده ایست که به شما اجازه می دهد زمان ایجاد، تغییر و یا دستیابی به فایل‌ها و فولدرها را تغییر دهید. این ابزار پرتابل بوده و نیازی به نصب ندارد، در نتیجه می توانید آن را بر روی فلش خود ذخیره کرده و بر روی هر کامپیوتری اجرا نمایید. علاوه بر این، نرم افزار هیچ تغییری بر روی ورودی‌های رجیستری ویندوز شما ایجاد نخواهد کرد.رابط کاربری NewFileTime بسیار ساده و آسان است و از درگ و دراپ فایل‌ها و پوشه‌ها و همچنین پردازش دسته ای آن‌ها پشتیبانی می کند. بنابراین شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید تاریخ و زمان ایجاد، آخرین دسترسی و آخرین دستکاری فایل‌ها و فولدرها را تغییر دهید.

صادق صابری بازدید : 101 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

Prey 0.6.3 Final ردیابی و کنترل از راه دور لپ تاپ،تبلت و گوشی سرقت شده

Prey 0.6.3 Final نرم افزاری که شما با آن قادر خواهید بود لپ تاپ و یا گوشی موبایل یا یا تبلت به سرقت رفته ی خود را به صورت کنترل از راه دور ردیابی کنید. Prey یک برنامه سبک، کم حجم، رایگان و کدباز است که همه می‌توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید با نصب این برنامه بر روی سیستم خود در صورت سرقت سیستم منتظر دریافت سیگنال از طریق اینترنت،یا ارسال پیامک باشید و اطلاعاتی درمورد محل احتمالی سیستم بدست آورید.
یکی از ویژگیهای جالب این برنامه این است که هنگامی‌که سارق مشغول کار با آن است می‌تواند با دوربین لپ تاپ تصویر چهره سارق را گرفته و ضبط کند و با توجه به محل اتصال لپ تاپ به اینترنت محل استقرار احتمالی سارق را پیدا کند.

صادق صابری بازدید : 388 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

VueMinder Ultimate 11.1.1 – مدیریت کارها و کنترل زمان

با استفاده از نرم افزار VueMinder Ultimate 11.1.1 می‌توانید کنترل زمان را بدست بگیرید و هیچ وقت موعد مقرری را از دست ندهید. با استفاده از این تقویم می‌توانید به سرعت به تمامی‌کارها، قرار ملاقات‌ها و یادداشت‌های خود روی یک تقویم با ظاهری شفاف که دقیقا روی دسکتاپ ویندوز شما قرار می‌گیرد، دسترسی داشته باشید. به اشتراک گذاری تقویم‌ها و یادآورها در خانه، محل کار یا از طریق آنلاین از دیگر امکانات VueMinder Calendar Pro است. همگام سازی خودکار با تقویم گوگل و Outlook، پرینت تقویم‌ها در صفحه بندی‌ها و استایل‌های گوناگون و رابط گرافیکی زیبا از نمونه امکانات این نرم افزار می‌باشد.

صادق صابری بازدید : 52 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود Actual Spy v3.0 - نرم افزار مشاهده فعالیت کاربران

Actual Spy، نرم افزاری قدرتمند در زمینه مشاهده تمام فعالیت های سیستم کامپیوتر دیگران می باشد. ضبط فعالیت های کاربران و رویدادهای سیستم، رهگیری تمام کلیدهای فشرده شده، گرفتن تصاویری در هر دوره مشخص از زمان شروع برنامه، ثبت شروع و پایان رویدادها، مشاهده محتویات کلیپ بورد از ویژگی های این نرم افزار می باشد. تنها کافیست تا نرم افزار را اجرا نموده و دکمه مخفی سازی آن را بفشارید، برنامه شروع به مانیتور کردن کارهای انجام شده توسط کاربران به صورت کاملاً ًمخفی و بدون نمایش هیچ گونه پنجره ی خاصی می کند و تمامی حرکات از قبیل دکمه های فشرده شده از روی کیبورد، برنامه های باز و بسته شده و اطلاعاتی که بر روی کلیپ بورد ذخیره شده اند را ضبط می کند.

صادق صابری بازدید : 45 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی اندروید Trials Frontier

بازی اندروید Trials Frontier یک موتور سواری بی نظیر و مهیج را برای شما به ارمغان می آورد و در آن می توانید بر موتور سیکلت خود سوار شوید و به کاوش جهانی پهناور بپردازید. در این بازی ۹ موتور حرفه ای وجود دارد که هرکدام از آنها با گذشتن از مراحل قابل ارتقا هستند. این بازی دارای گیم پلی هیجان انگیز و اعتیادآور است و امکان شرکت در مسابقتی چالش انگیز در محیط هایی دیدنی و جذاب همراه با شخصیت هایی متنوع را برای شما فراهم می کند.

صادق صابری بازدید : 118 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (0)

http://up.alone-dl.ir/up/alone-dl/Pictures/pesare_karatebaz300982.jpg

نام فیلم : پسر کاراته باز | زبان : دوبله فارسی | کیفیت : HD

حجم : 500 مگابایت | فرمت : MKV | مدت زمان : 135 دقیقه

ساخت کشور : آمریکا و چین | سال تولید : 2010 


جیدن اسمیت | چکی چان

خلاصه داستان :

داستان این فیلم در ارتباط با پسری میباشد که محل زندگی خود را از کشور آمریکا به چین منتقل کرده اند اما در برخود با دوستان جدیدش دچار مشکل میشود و آنها او را مرتب اذیت میکنند . از این رو با استاد هنر های رزمی "جکی چان" روبرو میشود و 

صادق صابری بازدید : 340 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید پژمان جمشیدی به نام فرشته/متن

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای پژمان جمشیدی به نام فرشته با بالا ترین کیفیت

آهنگ : اشکان خطایی ، تنظیم : فرشاد فارسی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

صادق صابری بازدید : 51 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

 دانلود آهنگ جدید هانی موسوی از رفتنت مردم

دانلود آهنگ جدید هانی موسوی از رفتنت مردم

آهنگ جدید هانی موسوی از رفتنت مردم با لینک مستقیم 

Download New Music Hani Mousavi Az Raftanet mordam

ترانه : حمید فریزند | آهنگ : رضا شیری | ساکسیفون : یاشار خسروی

تنظیم . میکس و مسترینگ : مسعود جهانی

صادق صابری بازدید : 70 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (0)

بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت Internet Cyclone 2.20

Internet Cyclone 2.20 یک نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت می باشد . این نرم افزار کسانی که از Dial-up استفاده میکنند می تواند خیلی مفید باشد . این نرم افزار یکی از نرم افزار های کمپانی jordysoft می باشد . ابزار های برنامه Internet Speed Booster و Internet Accelerator می باشد . این نرم افزار تقویت کننده سرعت اینترنت شما می باشد . این نرم افزار درویندوز های ۹۵ , ۹۸ , windows me , xp , vista ,2003, 7 ,8 تست شده و اجرا می شود . این نرم افزار یکی سری از تغییراتCONFIG و تنظیمات ویندوز اعمال میکند که باعث بهینه سازی اینترنت شما خواهد شد . شما می توانید این نرم افزار را در ADSL , Dialup و lanserver و Local و ویندوز سرور خود را به راحتی افزایش دهید . گفته می شود که به طور خوکار ویندوز شما ۲۰ درصد از پهنای باند اینترنت شما استفاده میکند قابلیت این نرم افزار به این صورت هست ۲۰% را به ۱۰۰ درصد تبدیل خواهد کرد . این نرم افزار برای کاربران گرامی همه چی دانلود امکان دانلود است .

صادق صابری بازدید : 93 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Collapse برای PC

 

Collapse PC-SKIDROW

در سال ۲۰۱۳ در مرکز اروپا (اوکراین) شاهد یک فاجعه هستیم که همه نسبت به آن دچار بهت زدگی شده اند و اتفاقی که افتاد فراتر از درک مردم بود. بعدی از جهان پدیدار شد و بخش عمده ای از اوکراین به منطقه از پدیده های ماوراء الطبیعه تبدیل شده است. تعدادی از مردم کشته شدند و کسانی که موفق به زنده ماندن شدن برای خود قانونی ساخته و با قوانین خود زندگی میکردند. شما در بازی نقش یک بازمانده را دارید که با استفاده از سلاح های گرم و سرد و گرفتن شمشیر در یک یا دو دست به جنگ دشمن رفته و آن ها را نابود میکنید. باس های مختلف و بسیار قوی‌ای برای بازی در نظر گرفته شده است که شما باید آن ها را نابود کنید.

صادق صابری بازدید : 170 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ های آرام بخش پیانو The Melodic Relaxing Piano

برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان The Melodic Relaxing Piano را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده اند. این مجموعه دارای ۳۰ آهنگ آرام بخش پیانو است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

صادق صابری بازدید : 236 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

مجموعه آیکون های اسکانس و سکه در قالب فایل TIFF

مجموعه آیکون امروز آیکون های پول و سکه می باشد ، البته برای باز کردن به برنامه های Adobe Illustrator و Photoshop نیاز دارید.فرمت این آیکون ها TIFF می باشد که البته در قالب فایل وکتور می باشد . این مجموعه را می توانید در طراحی ها استفاده شود و حتی برنامه نویسان هم می توانن استفاده کنن.

صادق صابری بازدید : 63 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Castlevania: Lords of Shadow 2 برای PS3

 

Castlevania: Lords of Shadow 2 PS3-DUPLEX

در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و بهPrince Of Darkness رسیده است. برای گرفتن Lords Of Shadow برای XBOX360  می توانید روی Lords Of Shadow کلیک کنید. برای دیدن تصاویر بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

صادق صابری بازدید : 107 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی Rambo The Video Game برای PC

 

Rambo The Video Game PC-RELOADED

بازی Rambo: The Video Gameیک بازی اکشن اول شخص خواهد بود که با توجه به نمایش هایش شباهت های مشهودی به سری بازی های موفق far cry دارد و داستان کلی آن در مورد سری فیلم های بسیار موفق تاریخ سینما یعنی رمبو خواهد بود. برخی از ویژگی های بازی را می توان بدین صورت بیان داشت فریب دادن:در این قابلیت شما می توانید به پشت دشمن رفته و با زیرکی سلاح شخص را بردارید وبا حمله ی ناگهانی افراد دور او را با یک گلوله نابود کنید. مبارزه ی دکمه زنی:مطمئنا با دکمه زنی و یا QTE دربین بازی ها آشنا هستید در این بازی هم همینطور مبارزه هایی بر پایه ی دکمه زنی دارید. منطبق کردن تفنگ و وسیله ی نقلیه:در این قابلیت شما در حال رانندگی هستید و موشکی درحال آمدن به سمت شما است که شما با منطبق کردن تفنگ و نشانه ی آن درحین رانندگی می توانید شلیک کنید. قدرت شکاری:با این قابلیت در بازی های دیگر مثل رستگاری سرخ پوست مرده هم آشنا شدید که این قابلیت به شما در نشانه گیر با تیرو کمان و چاقو در حین شما کمک می کند زیرا دارای تمرکز بیشتر می شوید. این بازی، یک گیم نام آشنا است که شخصیت اول و اصلی آن Sylvester Stallone معروف است که در نقش John Rambo ظاهر میشود. ی یک سربازی کهنه جنگ ویتنام و یک کلاه سبز اصیل است که با بسیاری از فنون مبارزه و جنگ های چیریکی ماهر است. بازی Rambo The Video Gameبراساس سری فیلم های رامبو: اولین خود ۱ و ۲ ساخته شده است. سلاح های و ابزارهای نابود کننده بسیاری در اختیار شما قرار میگیرد که باید دشنان را نابود کنید. از نظر گرافیک بازی فوق العاد بوده و بازی در دو حالت یک و دو نفره قابل اجراست. ۱۵ مرحله پر از درگیری بر اساس همین فیلم برای این بازی تدارک دیده شده است و همچنین صدای رمبو و سرهنگ Trautman ضبظ شده از صدای همان بازیگران است که از آرشیو کانال جمع آوری شده و این امر نشان میدهد که شرکت Reef برای ساخت این بازی وقت بسیاری گذاشته است. تمامی صحنه های داستان این بازی در استودیوی مشهور Alvernia و نویسندگان بازی The Witcher 2 ایجاد شده است.

صادق صابری بازدید : 58 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

مجموعه ۱۰۰ والپیپر با موضوعات گوناگون Incredible Mixed Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۰۰×۱۲۰۰ و ۱۶۰۰×2560 آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید. برای دانلود این تصاویر به ادامه مطلب بروید.

صادق صابری بازدید : 330 سه شنبه 10 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود بازی HISTORY LEGENDS OF WAR برای PC

 

HISTORY LEGENDS OF WAR PC-POSTMORTEM

بازی زیبای History Legends of War در استودیو بازیسازی Enigma ساخته شده است. یک بازی استراتژیکی خوب برای کنسول ها می باشد که کمبود این سبک رو در کنسول ها جبران میکند. موضوع این بازی باز بر میگردد به جنگ جهانی دوم که سوژه اکثر بازی های استراتژیکی می باشد. در این بازی شما میتوانید کنترل تک تک نیروهای خود را داشته باشید و ان ها را برای پیروزی در جنگ هدایت کنید. History Legends of War 2014 : افسانه یک جنگ تنها یک بازی نیست.داستان و روایت مردانیست که در جنگ جهانی دوم جانشان را برای دفاع از مرز و بومشان دادند.Maximum Family Games تقدیم میکند.یک بازی استراتژیک زیبا و حماسی از جنگ جهانی دوم زمانی که غرب اروپا درگیر جنگ وحشتناکی شده بود و در آستانه ویرانی قرار داشت.نبرد شما از سواحل بلژیک تا فرانسه ادامه خواهد داشت و باید با مهارت و استراتژیک مناسب خود تیم و گروهتان بر دشمن غلبه کنید و پیروز شوید و زمینها را آزاد کنید.گرافیک بازی بسیار عالیست و نوید یک بازی استراتژیکی زیبا را میدهد.

صادق صابری بازدید : 184 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود رمان مجازات گر | negar1373

 

1 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : مجازات گر

2 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : negar1373 کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 1.7 (پی دی اف) – 0.2 (پرنیان) – 0.8 (کتابچه) – 0.2 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 163

14 دانلود رمان مجازات گر | negar1373 کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

قصه ی ما درباره ی دختری به اسم آدیشه. دختری که وجودش با خشم آمیخته شده. خشم از چی؟! از کی؟! شعله ی این خشمو چی برافروخته نگه میداره؟! خوب معلومه انتقام…
انتقامی شیرین که آخرش به تلخی می زنه… از اون تلخیا که آدمو از چشیدن دوباره ی اون شیرینی باز میداره… ولی اون بازم به کارش ادامه میده…
واسه ی هدفش دور احساسش یه دیوار سنگی بلند کشیده تا از نفوذ هر حسی بهش جلوگیری کنه…
چرا؟! … چون اون مجازاتگره. مجازات می کنه!
به چه جرمی؟! با کدوم مدرک؟! با حکم چه کسی؟!
چه اتفاقی باعـث شده آدیشه بشه مجازاتگر؟!
امّا اصل قصه از جایی شروع میشه که آدیشه می فهمه… تنها نیست… تو چه کاری تنها نیست؟!
در مجازات کردن!!

صادق صابری بازدید : 65 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی..

 

1 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نام رمان : از عشق روئینه تنیم

2 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) نویسنده : ..طوبی.. کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) حجم کتاب (مگابایت) : 3.6 (پی دی اف) – 0.4 (پرنیان) – 1 (کتابچه) – 0.4 مگابایت (epub)

11 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ، epub 

4 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) تعداد صفحات : 384

14 دانلود رمان از عشق روئینه تنیم | ..طوبی.. کاربر نودهشتیا (PDF و موبایل) خلاصه داستان :

داستان روایت زندگی دختری است به نام سایه که زندگی اش دستخوش عشق ، غم ، صبر و امید میشود. در جریان یک تجربه ی عشقی با پارسا آشنا میشود و اتفاقاتی در این بین برای او و خانواده اش رخ میدهد و روند زندگی اش را به سمت و سویی میبرد که او انتظارش را ندارد.

صادق صابری بازدید : 52 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

دانلود مرورگر حرفه ای و کامل Torch Browser 33.0.0.7027

Torch Browser یک مرورگر سریع و در عین حال کامل برای تجربه ای بی نقص و کامل از وبگردی می باشد که تمام قابلیت های مدیریت و دانلود فایل های مالتی مدیا همچون دانلود و مدیریت از تورنت ، پخش موسیقی ، اشتراگ گذاری در سایت های اجتماعی ، دانلود فایل های ویدئویی آنلاین و … را در خود جای داده است . شما به راحتی می توانید به مدیریت و ایجاد بوک مارک بپردازید و آن ها را در محیط امن نرم افزار ذخیره نمایید . موتور این مرورگر براساس گوگل کروم می باشد و سرعت آن تضمین شده است .کی از دیگر ویژگی‌های متمایز این برنامه قابلیت باز کردن فایل های تورنت و بارگذاری اطلاعات ترکر و ذخیره آن در رایانه می‌باشد رابط کاربری این بخش ممکن است برای برخی از کاربران آشنا باشد و اطلاعات مفیدی در مورد فایل های درون تورنت، دانلودرها و به اشتراک گذارنده ها و سرعت دانلود در اختیار آن‌ها بگذارد.

صادق صابری بازدید : 47 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

مدیریت سیستم از راه دور TeamViewer 9.0.29327 Enterprise

TeamViewer ابزاری کم حجم سبک و خوش ساخت است که تحت ویندوز و مک به شما امکان دسترسی به هر کامپیوتری که به اینترنت وصل و این ابزار بر رویش نصب باشد را با در اختیار داشتن ID و شماره رمز آن کامپیوتر فراهم می کند. از TeamViewer می توانید برای برطرف کردن مشکلات دوستان و آشنایان خود با کامپیوترشان از راه دور، ارائه پرزنتیشن از راه دور بر روی کامپیوتر فرد دیگری و همچنین انتقال فایل بین دو کامپیوتر بهره بگیرید . نکته ی مهم اینکه TeamViewer را می توانید روی هر کامپیوتری که بخواهید بدون اینکه سطح دسترسی Admin در آن داشته باشید اجرا کنید چون بی نیاز از نصب می باشد، و این یعنی خیلی راحت از کافی نت ها و سایر جاهای دیگر که دسترسی به اینترنت فراهم باشد می توانید به کامپیوتر مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.ضعفTeamViewer در اینجاست که فقط به شما اجازه ی برقراری تماس با یک سیستم را می دهد و اگر بخواهید سیستم دومی را ریموت کنید باید ارتباط خود را با سیستم اول قطع نمائید. ضمنا می توانید با استفاده از آن کامپیوتر دوستان آشنایان را کنترل کنید و یا دسکتاپ خود را به آنها نمایش دهید. یا اینکه بدون نمایش دسکتاپ خود به دیگران و مشاهده دسکتاپشان فقط به نقل و انتقال فایل بپردازید.  ارتباطی که از این طریق بین دو کامپیوتر ایجاد می شود کاملا رمز نگاری شده و ایمن می باشد و البته TeamViewer برای استفاده ی شخصی رایگان است که البته سایت همه چی دانلود پکیج کامل و کرک شده این نرم افزار را در اختیارتان قرار می دهد .

تعداد صفحات : 5

درباره ما
دانلود نرم افزار و اهنگ فیلم زیر نویس فارسی وبهترین سرگرمیهای روز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 181
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 417
  • بازدید سال : 2,886
  • بازدید کلی : 50,358